Menu

Επόμενη εκδήλωση


Notice: Undefined variable: nE_venue_image in /home/esethess/public_html/modules/mod_nextevent/mod_nextevent.php on line 158
????????? ??? ????????????
on 22-08-2017 at 20:30
at Ελευθεριακός Χώρος Sabot
takes place in
3 days 20 hours 38 minutes
Πρόσθετα

Ημερολόγιο

<<  Αύγουστος 2017  >>
 Δ  Τ  Τ  Π  Π  Σ  Κ 
 
21222324252627
28293031   

ΚΑΜΠΑΝΙΕΣ

Διαφήμιση
Διαφήμιση

ΕΚΔΟΣΕΙΣ

Διαφήμιση
Το κόστος τους οι ζωές μας! ΕΣΕ Εκπαιδευτικών PDF Εκτύπωση E-mail
Συντάχθηκε απο τον/την ΕΣΕ Εκπαιδευτικών   
Πέμπτη, 06 Απρίλιος 2017 16:48

Το κόστος τους οι ζωές μας!

Τα τελευταία χρόνια η ειδική αγωγή έχει γίνει το πειραματόζωο της εκπαίδευσης

εις βαρος των εργαζομένων, των μαθητών ,των γονιών.'Ολα τα προηγούμενα

υπουργεία και το τωρινό κοροιδέυουν με υποσχέσεις διορισμού ,δημιουργούν

και συντηρούν την επισφάλεια της εργασιακής συνθήκης της αιώνιας

αναπλήρωσης. Με αυτό τον τρόπο είναι οι υπεύθυνοι της ποιοτικής έκπτωσης

της παρεχόμενης εκπαίδευσης και της εργασιακής ομηρίας όσων την

πραγματοποιούν.

Κάθε χρόνο οι μαθητές με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες δεν

έχουν σταθερό περιβάλλον , σταθερό δάσκαλο και διακόπτεται συνέχεια το

οποιοδήποτε εκπαιδευτικό πρόγραμμα τους αφορά. Τα κενά (σε πρωτοβάθμια

και δευτεροβάθμια) ψαλιδίζονται σε πλήρη εξάρτηση με τις οικονομικές

πολιτικές. Άδειες , ασφάλιση , κοινωνικές παροχές ,επίδομα ανεργίας όλα

εναρμονίζονται με το κόστος που θα έχει στο κράτος οι εργαζόμενο του.

Το σχολείο μετατρέπεται σε μια επιχείρηση κερδοφορίας και ανταγωνιστικότητας

χάνοντας ολότελα τον όποιο παιδαγωγικό χαρακτήρα του είχε απομείνει.

Στην ειδική αγωγή η τελευταία επίθεση ,ένα ακόμη οικονομικό πείραμα έχει

αφετηρία τον περασμένο Αύγουστο όταν το υπουργείο με το νόμο .........

καταργεί εργασιακές θέσεις όπως π.χ. Ο υπεύθυνος του ολοημέρου με συνέπεια

στην αλλαγή του ωραρίου.Στον ξαφνικό όγκο των υπεράριθμων δασκάλων

απαντά με λύσεις μπακάλη στέλνοντας τους να αναπληρώσουν ώρες

ειδικοτήτων και φυσικά της ειδικής αγωγής. Έτσι ξαναγυρίζομαι πολλά χρόνια

πίσω τότε που ο δάσκαλος ήταν ταυτόχρονα εικαστικός, θεατροπαιδαγωγός,

ειδικός παιδαγωγός και γυμναστής. Ιδιαίτερα εκεί που δεν έχουν γίνει ποτέ

μόνιμοι διορισμοί όπως ο χώρος της ειδικής αγωγής η εκμετάλλευση των εν

λόγω κενών σε τμήματα ένταξης και παράλληλης στήριξης εύκολα γίνονται

ώρες συμπλήρωσης.Άλλωστε τα κενά κοσκινίζονται δια χειρός των διευθύνσεων

και παραμένουν πολλές φορές επτασφράγιστο μυστικό η κατανομή τους.

Την Τετάρτη 29/3 με συνοπτικές διαδικασίες το υπουργείο σε ρυθμούς

αξιολόγησης και δια- πραγμάτευσης με τους θεσμούς ψήφισε την τροπολογία

με την οποία αφενός όσοι έχουν οποιαδήποτε εξειδίκευση στην ειδική αγωγή

(σεμινάρια , μεταπτυχιακά κ.λ.π) μπορούν να ελπίζουν για μια θέση στο

σχολείο.

Άλλωστε η ελπίδα πεθαίνει τελευταία. Ας πεθάνει πρώτα όμως η αξιοπρέπεια.

Η μοριοδότηση είναι η συνταγή για να είναι όλοι ευχαριστημένοι χωρίς κόστος.

Άραγε είναι “πρόβλημα” το μεταπτυχιακό? Είναι “πρόβλημα” η γνώση? Είναι

“πρόβλημα” η ανάγκη για εργασία ? Σίγουρα όχι.

Το “πρόβλημα” είναι πως εδώ και αρκετά χρόνια έχουν δημιουργηθεί δημόσια

παιδαγωγικά τμήματα πανεπιστημιακά με στόχο την κάλυψη θέσεων στην ειδική

αγωγή με αποφοίτους με προπτυχιακό τίτλο σπουδών . Αυτό δεν μπορεί να είναι

διαπραγματεύσιμο τα επαγγελματικά δικαιώματα που κατοχυρώνει το πτυχίο δε

μπορούν να μοριοδοτούνται για κάποιον και για κάποιον άλλο όχι (οι δάσκαλοι

της ειδικής αγωγής δε μπορούν να συμπεριληφθούν στους πίνακες της γενικής

αγωγής). Οι οποιασδήποτε αμφισβητήσεις ας αναρωτηθούν τον τρόπο που

διορίζονταν καθηγητές και δάσκαλοι όλα τα προηγούμενα χρόνια.

Μαγικές συνταγές δεν υπάρχουν . Οι κορόνες για ισονομία ηχούν κακόφωνα

καθώς η εμπορευματοποίηση δείχνει το δρόμο. Η εξαγορά μεταπτυχιακών

κόστους από 2.000 εως 10.000 ευρω χωρίς επιστημονικά κριτήρια θέτει

ταξικούς φραγμούς σε όσους γίνονται χρήστες της ειδικής αγωγής και πελάτες .

Οδηγεί φυσικά σε μια εκπαίδευση χωρίς δικαιώματα χωρίς παιδαγωγική

συνέπεια , χωρίς συνδικαλιστικές διεκδικήσεις με πρώτη ανάγκη την

συμπλήρωση προυπηρεσιας , τη σύμβαση που θα διεκπεραιώνει και δε θα

γίνεται πονοκέφαλος του υπουργείου. Εύκολο , ευέλικτο δυναμικό.

Ευθύνη σε αυτή την κατάντια έχει και το ΙΕΠ με τους σχολικούς συμβούλους

ωφελούμενους επιμορφωτές που θα αναλάβουν να κοινωνήσουν τα “προσόντα

ειδικής αγωγής” σε δασκάλους με ανάγκη κάλυψης ωραρίου.

Τα παραμάγαζα της εκπαίδευσης δεν έχουν τελειωμό.Σεμινάρια που

ξαναέρχονται στην αγορά και ιδιώτες που εγγυόνται την πλήρωση θέσεων

παράλληλης στήριξης.

Όσοι βέβαια πιστεύουν πως οι αλλαγές δεν τους φωτογραφίζουν έχουν

διαχωρίσει τον εαυτό τους απο την μαχόμενη εκπαιδευτική κοινότητα. Ο

γραφειοκρατικός συνδικαλισμός έδειξε τα όρια του καθώς ξεμπροστιάζεται με

την αναποφασιστηκότητα του, προσπαθώντας να χαιδέψει τα αυτιά “νέων”

συναδέλφων. Είναι εκείνος πο όλα αυτά τα χρόνια δημιοργεί διαφορετικές

ταχύτητες στην εκπαίδευση, εκπροσωπεί υπουργεία και πολιτικές που δε

συμπεριλαμβάνουν τον κόσμο της δουλειάς. Σέρνονται από αιτήματα συλλόγων

χωρίς να τους ενδιαφέρει εν τέλει η σχολική πραγματικότητα θεωρώντας τους

συναδέλφους αριθμούς. Μπορούμε και θέλουμε να τον ανατρέψουμε.

Σε επιθέσεις που έχουν στόχο τα συνδικαλιστικά μας δικαιώματα , σε επιθέσεις

που στοχοποιούν ευαισθητά για εμάς κομμάτια της κοινωνίας όπως το

αναπηρικό κίνημα, τους πρόσφυγες και όσους θυματοποιούνται απο τέτοιες

πολιτικές δεν θα είναι μόνοι.

Να σταματήσει η ελαστικοποίηση της εργασίας μας , των ζώων μας!

Μόνιμοι και μαζικοί διορισμοί!

Όχι στο σχολείο της αγοράς , της αμάθειας!

Για ένα σχολείο της χειραφέτησης!

Θέλουμε ένα δημόσιο και δωρεάν. Ένα σχολείο για όλους. Ένα σχολείο της

ισότητας , της αλληλεγγύης χωρίς εθνικές , φυλετικές , έμφυλες διακρίσεις.

Σχολείο χωρίς εξαθλίωση , απαξίωση , ανέχεια και ανεργεία.

 

ΕΣΕ Εκπαιδευτικών